.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
يوسف‌نژاد، نماينده مردم ساري و میاندرود؛
انتخاب هیات مدیره استقلال و پرسپولیس غیرقانونی بود
حضور افراد سياسي در ورزش تا‌كنون نتيجه خاصي براي ورزش كشور نداشته است. بلكه ورزش به اندازه كافي تاوان سياسيون در امور ورزش را داده است.
انتخاب هیات مدیره استقلال و پرسپولیس غیرقانونی بود

علي‌اصغر يوسف‌نژاد، نماينده مردم ساري در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان عباسی در روز راي اعتماد گفت: وزیر ورزش قولهایی را مطرح كرده و اين موارد از مطالبات جامعه ورزش است كه بايد ببينيم چقدر مي‌تواند در تحقق آنها موفق باشد. قطعا مواردي كه از سوي فراكسيون ورزش و نمايندگان مطرح مي‌شود درباره جايگاه پيشكسوتان، جوانان، ورزش همگاني و دانش‌آموزي، ورزش دانشگاهي و بانوان، رتبه و جايگاه ورزش جانبازان و معلولان و مسائلي از اين دست خواهد بود.

این عضو هیات رییسه فراکسیون ورزش مجلس با اشاره به حاشیه‌هایی که پیرامون نحوه انتخاب هيأت‌مديره براي استقلال و پرسپوليس از سوي وزير ورزش ایجاد شده است، اظهار داشت: اولا؛ اين انتخاب خلاف اصل 141 قانون اساسي، مخالف قانون دوشغله‌ها كه در سال 1373 تصويب شده و مغاير با ماده9 قانون نظارت بر امور نمايندگان است كه اخيرا تصويب شده است و به صراحت نمايندگان را از امور اين‌چنيني منع مي‌كند. ثانیا؛ حضور افراد سياسي در ورزش تا‌كنون نتيجه خاصي براي ورزش كشور نداشته است. بلكه ورزش به اندازه كافي تاوان سياسيون در امور ورزش را داده است. اگر قرار است از اين افراد استفاده شود، قطعا تحصيل كرده‌هاي ورزش از حضور در اين عرصه محروم مي‌شوند و نمي‌توانند عملا جايگاهي در ورزش داشته باشند. ما در كشور تعداد قابل توجهي دانش‌آموخته دكتراي تربيت‌بدني داريم كه نمي‌توانند آنگونه كه بايد در اين عرصه تصميم‌گيرنده و مؤثر باشند.

يكي از موضوعاتي كه مطرح است اين‌كه هزينه‌هايي كه براي تيم‌هاي دولتي در نظر گرفته شده است، در قانون بودجه به هيچ‌وجه قابل پرداخت نيست. استقلال و پرسپوليس براي واگذاري و پيوست بودجه سال90 قرار دارند. در مورد طرح نظام جامع باشگاه‌داري هم بايد بگويم كه هنوز در كميسيون فرهنگي است و بايد به صحن بيايد. با اين حال من با طرح كلي زياد موافق نيستم و فكر مي‌كنم اين طرح نمي‌تواند تامين‌كننده اهداف اوليه باشد. با اين حال بايد منتظر پايان بررسي آن در كميسيون باشيم.

این نماینده مجلس هشتم با تاکید بر لزوم توجه به ورزش همگاني، گفت: قطعا ورزش همگاني آنگونه كه بايد و شايد نيست. تامين منابع و برجسته‌تر ساختن آن از مطالبات هميشگي نمايندگان است. هدف از ورزش نيز پيش و بيش از ورزش قهرماني، تقويت ورزش همگاني است و تقويت اين ورزش، موجب رشد و تقويت ورزش همگاني مي‌شود. توجه به زيرساخت‌ها و بحث سخت‌افزاري ورزش از ملزومات تحقق آن است كه بايد جدي‌تر گرفته شود.

یوسف‌نژاد با اشاره به نتایج خوب تیم ملی فوتبال در خاتمه اظهار داشت: من كي روش را مربي توانمند، باسابقه و داراي عملكرد مناسب در رده‌ها و كشورهاي مختلف مي‌دانم كه مي‌تواند براي تيم ملي بسيار مفيد باشد. ما نبايد مسائل حاشيه‌اي و موردي را در ورزش ملي دخالت دهيم. كي روش سرمايه خوبي براي ورزش است، اگر بتوانيم خوب از آن استفاده كنيم./تعامل


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 7 آذر 1390
شما آنزمان که تیم داری می کردید خوب بود؟ یا اینکه اون موقع دوستانت غضو هیئت مدیره این دو تیم بودند خوب بود؟ خدایش اگه به خودت هم پیشنهاد می شد عضو هیت مدیره یکی از این دو تیم بودی باز اینو می گفتی؟
نا شناس 8 آذر 1390
نماينده محترم انشااله همانگونه كه مشكلات شهرستان ساري ومردم محترم اين شهرستان راحل كردي ورزش راهم جنابعالي مي تواني هركه باوركرد.....
نا شناس 8 آذر 1390
آقاي يوسف نژاد تو را بخدا بس كن اين حرفها را براي مردم يك استان ديگه بزن كه تو را نشناسند ؟؟؟؟؟؟؟؟
نا شناس 8 آذر 1390
فکر کنم این آقا دلخوریش از حقوق مادام العمری که نگرفت؟
نا شناس 8 آذر 1390
چند سئوال از آقاي يوسف نژاد نماينده سورك : 1- تا وقتي كه شما نمايندگان به دنبال اهداف شخصي و گرفتن سمت هاي ورزشي و سفر ورزشي خارج از كشور به همراه تيم هاي ورزشي ( چند سفر خارجي هم نصيب جنابعالي شد ) و ... هستيد از وزير ورزش چه انتظاري داريد ؟ 2- اگر خود جنابعالي عضو هيئت مديره مي شديد حالا اعتراض مي نموديد ؟ 3- مگر ورزشي ها وارد سياست نمي شوند كه سياسيون نبايد وارد ورزش شوند ؟ مگر يزداني خرم زماني كه وارد فدراسيون واليبال شد و 10 سال واليبال كشور را از صفر به سطح جهاني رساند سياسي نبود؟ مگر صفايي فراهاني با آن كارنامه درخشان در فدراسيون فوتبال سياسي نبود ؟ عملكرد يك مسئول ورزش به توان مديريتي خود آن شخص بر مي گردد چه ورزشي باشد چه سياسي ؟ 4- شما از كدام دانش آموخته رشته تخصصي در همان دستگاه استفاده مي كنيد كه در ورزش بخواهيد استفاد نمائيد ؟ 5- خود شما بهتر مي دانيد كه استقلال و پرسپوليس 100 درصد از منابع دولتي پول مي گيرند و خيلي از تيم هاي ورزشي ديگر در رشته هاي مختلف ورزشي البته در استانهاي ديگر نه مازندران چون تا زماني كه نماينده هايي به مانند شما داريم 100 سال ديگر هم آرزوي تيم فوتبال ليگك برتري به دل مازندرانيها مي ماند 6- زماني كه تمام كارخانجات و صنعت حداقل در مازندران برشكسته هستند حقوق يك سال پرسنل خود را نمي توانند پرداخت نمايند پا براي تيم داري پيش مي گذارند؟ 7- واقعا جاي تعجب است شما نمايندگان كه در ابتدا مخالف حضور كي روش بوديد نداي مربي وطني سر داديد و حيف و ميل پول بيت المال را مطرح كرديد خوب است سري به آرشيو مطبوعات و سايتها يزنيد ؟
نا شناس 8 آذر 1390
فقط برو تو سر تیتر خبر..."نماینده ساری ومیاندرود ".....داداش دتو که کارتو انجام دادی به بقیه چیز ها چکار داری؟
م-- ن 8 آذر 1390
یوسف نزاد ونماینده بابلسر گفتند ورزش وزارت بشود غیر ورزشیها در مجلس رای نمی آوردند . که برعکس شد حالا ما دو ریال ارزش برای حرف های این دو نفر قایل نیستیم برای نمونه معاونین ورزش وجوانان تا حالا چه اعرابی درورزش داشته اند که حالا شدن معاون وزیر ورزش؟ این آقایان دراین ارتباط چه کردند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نا شناس 8 آذر 1390
از حقوق تان چه خبر
کرشا..... 8 آذر 1390
آقای یوسف نزاد در برنامه 90 مخالف جابجایی تیمها بود درحالی که سال قبل دربه در دنبال اوردن تیم راه اهن به ساری بود گویا تیغ اش نبریید. امتیاز صنعت هم توسط اداره گل ورزش وجوانان مازندران 830 میلیون از بند ب استان که سهم همه سهرهای مازندران بودرا به کمک بهروان به ساری دادند که حالادارد راه شهرداری رامیرود(نابودی). اون از وزارت ورزش وجوانان که آنچه شد صد درصد با گفته های شما مغایرت داشت عزیزم شما مارادونا را ول کن حبیب وبچسب ولسلام......
نا شناس 8 آذر 1390
ما مازندرانی ها قدر سرمایه های ملی خود را نمی دانیم. یک روز آملی ها با همین بهانه جویی ها به علی لاریجانی رای ندادند،اما او ماه بعد از انتخابات، وزیر مملکت شد. حالا هم عده ای قلیل فعالترین نماینده مجلس و تنها نماینده استان که در قد و قامت ملی ظاهر می شود را مورد بی مهری قرار می دهند. اگر آقای یوسف نژاد خبره ورزشی نبود، عادل فردوسی پور او را برای برنامه 90 دعوت نمی کرد. در روزنامه خبر ورزشی روز دوشنبه هفتم آذر عکس دکتر یوسف نژاد را دیدم که عضو تیم فوتسال بوده و در مسابقات جام شکوری شرکت کرده و از قضا بازیکن برتر میدان نیز بوده. همچنین خودم ایشان را در حال تردد با اتوبوس واحد در شهر تهران دیدم. این چنین نماینده ای موجب مباهات و افتخار ما مازندرانی ها می باشد.
یک مازندرانی از تهران
رضا 10 آذر 1390
اقای یوسف نژاد از مفاخر استان و کشور بوده از معدود نمایندگناستانی استد که بسیار فعال و دارای نظرات فنی در مسائل مختلف میباشد
عباس 10 آذر 1390
یوسف نژاد واقعا از مفاخر سورک میباشد که شهرستان ساری را از کلانشهر شدن نجات داد و به میاندرود تقسیم کرد البته دنبال حقوق مادام العمری مجلس هم میباشد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.